Klantenservice

Ik heb een klacht

We hebben ons productie- en distributiecentrum dusdanig ingericht dat u de bestelde producten snel en zonder beschadiging ontvangt. Het kan echter voorkomen dat u niet het juiste product ontvangt, of dat het product beschadigd is. Dit is een zeer vervelende aangelegenheid en we willen dit natuurlijk zo snel mogelijk voor u oplossen.
Neem in dit geval zo snel mogelijk maar binnen drie dagen contact op met onze klantenservice. Maak foto’s van de beschadigingen of het verkeerd ontvangen product en stuur dit naar sales@deurmatopmaat.nl. Onze klantenservice zal de klacht beoordelen en als de klacht gegrond is zorgen voor vervanging.

Heeft u een deugdelijk product gekocht maar wilt u afzien van uw bestelling dan kunt u binnen 14 dagen gebruik maken van uw herroepingsrecht. Maak dan gebruik van het herroepingsformulier. U kunt gebruik maken van een transporteur naar keuze. De kosten zijn voor uw eigen rekening.

U kunt eventueel uw klacht ook indienen bij het Europees Online Platform voor geschilbeslechting.